Jesse Joensuu: Ottaa päähän, eikä ihan vähääkään
Useita seurakavereitaan sunnuntaina kohdannut ruotsalaisseura HV71:tä edustava Jesse Joensuu oli tappiollisen Ruotsi-matsin jälkeen harmissaan. Liekö ollut jo joukkuekavereitten edessä oloevat naljailut miehellä mielessä.
– Vähän ottaa päähän, tai ei niin vähääkään. Päästiin lähelle ja pystyttiin todistamaan koko joukkueena, että pelaamalla hyvin, me oltaisiin ansaittu voittaa peli.
– Toisaalta onneksi me pelattiin loppu kuten pelattiin. Peli olisi voinut päättyä 1-4 tai 1-5 ja silloin olisi jäänyt paljon huonompi maku. Mutta päästiin lähelle eikä voitettu ja se ottaa päähän, Joensuu pauhasi.
Nyt edessä on paluu seurajoukkueen pariin Elitserieniin.
– Nyt on yksi huilipäivä, ja se pitää käyttää hyvin ja palautua tästä. Meillä on todistetusti hyvä draivi joukkueessa, johdetaan sarjaa ja ollaan pelattu hyvin viimeiset ottelut. Hyvin mielin siis palataan.
– Jos jotain saisi toivoa, niin toivoisi että säilyisi terveenä. Siihen voi kyllä itsekin vaikuttaa huoltamalla kroppaa hyvin, Joensuu tietää.
1€ = 10€ arvosta ilmaiskierroksia ilman kierrätystä!
- Talleta 1€
- Saat heti 50 ilmaiskierrosta Tuohi 1000 -peliin (arvo 0,20€ per kierros)!
- Ei kierrätysvaatimusta!
- Kulisseista paljastus: Patrik Laine osana NHL:n rajua skandaalia
- HIFK purki hyökkääjänsä sopimuksen yllättäen – siirto Kärppiin tuli nyt julki
- Kärppien luottopelaaja lähtee – tässä uusi joukkue
- Tähtipuolustajalta tyly ilmoitus NHL:ssä – lähtee vapaille markkinoille
- Uusi NHL-pomo tuli taloon – heti iso pelaajakauppa Coloradon kanssa!
- Karut luvut Turusta julki: TPS teki jättimäisen tappion
- NHL:ssä rysähti – neljän pelaajan jättitreidi!
- Siirtopommi Liigassa – Markus Nutivaara yllättävään osoitteeseen!
- Urheilucast: Jokerit teki hurjan naarauksen – haaviin Liigan parhaana palkittu puolustaja!
- Stanley Cup -mestari Sebastian Aho soitti Aamulypsyyn ääni käheänä – naurussa oli pitelemistä: ”Kieltämättä vähän huonosti…”
- Matthew Tkachukin haukkunut pelaaja sai lähtöpassit Floridasta – ”Voiko olla sattumaa?”
- Kova kaappaus: Leijonien kultavahti palaa Liigaan!
- Urheilucast: Jokerit teki hurjan naarauksen – haaviin Liigan parhaana palkittu puolustaja!
- Jarmo Kekäläinen NHL-tähtisentterin perässä – Antti Mäkinen: ”Mä tiedän”
- Suuri suru: MM-kultahyökkääjä kuollut äkillisesti – takana yli 600 NHL-ottelua
- VB: Liiga-seura naarasi vahvistuksen Pohjois-Amerikasta – pelannut Suomessa ennenkin
- Leevi Teissala löysi uuden joukkueen!
- Liiga-seuran ykköstähti tähtäsi NHL:ään – nyt päätös on lopullinen
- Jesperi Kotkaniemi sai vuolaat kehut venäläistähdeltä – ”Ei voi korostaa liikaa”
- Carolina viritteli isoa kaappausta NHL:ssä – tästä syystä tähtivahdin siirto kariutui
Useita seurakavereitaan sunnuntaina kohdannut ruotsalaisseura HV71:tä edustava Jesse Joensuu oli tappiollisen Ruotsi-matsin jälkeen harmissaan. Liekö ollut jo joukkuekavereitten edessä oloevat naljailut miehellä mielessä.
– Vähän ottaa päähän, tai ei niin vähääkään. Päästiin lähelle ja pystyttiin todistamaan koko joukkueena, että pelaamalla hyvin, me oltaisiin ansaittu voittaa peli.
– Toisaalta onneksi me pelattiin loppu kuten pelattiin. Peli olisi voinut päättyä 1-4 tai 1-5 ja silloin olisi jäänyt paljon huonompi maku. Mutta päästiin lähelle eikä voitettu ja se ottaa päähän, Joensuu pauhasi.
Nyt edessä on paluu seurajoukkueen pariin Elitserieniin.
– Nyt on yksi huilipäivä, ja se pitää käyttää hyvin ja palautua tästä. Meillä on todistetusti hyvä draivi joukkueessa, johdetaan sarjaa ja ollaan pelattu hyvin viimeiset ottelut. Hyvin mielin siis palataan.
– Jos jotain saisi toivoa, niin toivoisi että säilyisi terveenä. Siihen voi kyllä itsekin vaikuttaa huoltamalla kroppaa hyvin, Joensuu tietää.