Koivu manasi tyhmiä jäähyjä
Saku Koivu kunnostautui itselleen harvinaisemmassa puuhassa perjantai-illan NHL-avauksessa. Tehopisteet jäivät saalistamatta, mutta sen sijaan Koivu otti kaksi kahden minuutin rangaistusta.
Koivu koki, että 1-4-tappioon Buffalo Sabresia vastaan päättyneen ottelun kulmakivi oli juuri erikoistilannepelaaminen. Buffalo pelasi hyvää alivoimaa ja tehokasta ylivoimaa, kun taas Anaheimilla oli ongelmia molemmissa erikoistilanteissa.
– Kaikki maalit tehtiin siitä neljän viiden metrin säteeltä. Kun häviää yksi yhtä vastaan -taistelut noissa tilanteissa, niin todennäköisesti et voita ottelua. Otimme muutaman turhan jäähyn. Minun ensimmäinen tuli kampituksesta. Kun on ylivoimalla, niin nykysäännöillä tuollaisia pitäisi välttää, Koivu selvitti NHL-avauksen jälkeen.
– Aika pieniin asioihin ratkesi loppupeleissä. Erikoistilanteet ratkaisi sitten sen, että ei päästy taistelemaan näistä pisteistä tänään. Tuntui, että Buffalo oli vain terävämpi monissa pikkuasioissa. He ansaitsivat voittonsa, Koivu jatkoi.
1€ = 10€ arvosta ilmaiskierroksia ilman kierrätystä!
- Talleta 1€
- Saat heti 50 ilmaiskierrosta Tuohi 1000 -peliin (arvo 0,20€ per kierros)!
- Ei kierrätysvaatimusta!
- Liigan parhaat palkittiin – KooKoo juhli, Tappara kahmi tähdistöpaikkoja
- Stanley Cup -mestari iski siirtomarkkinoilla – nappasi suomalaispuolustajan
- Liigassa loistanut maajoukkuetähti: uusi seura
- Kova kaappaus: Leijonien kultavahti palaa Liigaan!
- Antero Mertarannalta yllättävä aluevaltaus – hyppää kehään Tallinnassa
- Doug Shedden: uusi päävalmentajapesti – suomalaislegenda mukaan valmennustiimiin
- Jarmo Kekäläinen NHL-tähtisentterin perässä – Antti Mäkinen: ”Mä tiedän”
- Lähde: tästä syystä Darnell Nurse haluaa ulos Edmontonista
- Liiga-seurat ruotsalaissentterin perässä – valitsi rahakkaan tarjouksen ulkomailta
- TPS vahvisti maalivahtiosastoaan: ”Jäi hyvä maku”
- Urheilucast: Eemeli Suomi palaa Liigaan? Nyt tipahti melkoinen siirtohuhu
- Nyt se on julki – tässä Leijonien lohko MM-kisoihin 2027!
- Kärppien uusi pelaajahankinta lipsahti julki – somevideo ei jätä mitään arvailujen varaan
- Urheilucast: Lukas Haudum tienaa valtavaa palkkaa TPS:ssä, luvut julki – ”Ennenkuulumatonta”
- Carl Klingberg: uusi Liiga-seura!
- IS: Jesse Puljujärven MM-mitalin varastanutta henkilöä odottaa karu yllätys
- KalPan mestarijoukkueen sankari: uusi seura selvillä!
- Entisen Liiga-vahdin KHL-sopimus purettu – tavoittelee NHL-paluuta
- Jarmo Kekäläinen NHL-tähtisentterin perässä – Antti Mäkinen: ”Mä tiedän”
- Kova kaappaus: Leijonien kultavahti palaa Liigaan!
Saku Koivu kunnostautui itselleen harvinaisemmassa puuhassa perjantai-illan NHL-avauksessa. Tehopisteet jäivät saalistamatta, mutta sen sijaan Koivu otti kaksi kahden minuutin rangaistusta.
Koivu koki, että 1-4-tappioon Buffalo Sabresia vastaan päättyneen ottelun kulmakivi oli juuri erikoistilannepelaaminen. Buffalo pelasi hyvää alivoimaa ja tehokasta ylivoimaa, kun taas Anaheimilla oli ongelmia molemmissa erikoistilanteissa.
– Kaikki maalit tehtiin siitä neljän viiden metrin säteeltä. Kun häviää yksi yhtä vastaan -taistelut noissa tilanteissa, niin todennäköisesti et voita ottelua. Otimme muutaman turhan jäähyn. Minun ensimmäinen tuli kampituksesta. Kun on ylivoimalla, niin nykysäännöillä tuollaisia pitäisi välttää, Koivu selvitti NHL-avauksen jälkeen.
– Aika pieniin asioihin ratkesi loppupeleissä. Erikoistilanteet ratkaisi sitten sen, että ei päästy taistelemaan näistä pisteistä tänään. Tuntui, että Buffalo oli vain terävämpi monissa pikkuasioissa. He ansaitsivat voittonsa, Koivu jatkoi.