Erikoishaastattelu: Ilves-tähti Jesse Niinimäki
SuomiKiekko-sivuston haastattelussa on tällä kertaa Ilveksen tähtihyökkääjä Jesse Niinimäki. Mies on tällä hetkellä sairastuvalla polvivamman vuoksi. Haastattelussa Niinimäki myös ruotii Ilveksen surkeaa alkukautta.
Ihan alkuun on udeltava, mikä polvesi tilanne on tällä hetkellä. Ilves on tiedottanut, että kyseessä on sivusidevamma. Mitä muuta voit kertoa?
Siinä on nimen omaan sivusidevamma. Mitään päivämääriä toipuisen suhteen en osaa sanoa. En tiedä aikataulusta. Sitä katsotaan myöhemmin.
Teillä vaihtui valmentaja sanalla sanoen surkeiden esitysten jälkeen. Uskotko, että Hiitelä saa nostettua Ilveksen kurssin?
Pakko se on saada homma käyntiin. Voittoja on vain otettava. Hommia tehdään niin paljon kuin pystytään ja ehditään.
Onko ne lukot nyt siellä henkisellä puolella?
Kyllä mä uskon niin. Ei kai kukaan kesästä niin pahasti ole tasoaan menettänyt fyysisellä puolella. Kyllä ne lukot on siellä henkisellä puolella. Joka jätkästä täytyy saada enemmän irti.
Jos katsotaan ennen maajoukkuetaukoa pelattuja otteluita, niin ainakin näytti siltä, että oikeita elementtejä alkaa löytymään?
Kyllä viime aikoina on pelattu ihan hyviä pelejä, mutta pisteisiin asti ei ole monesti riittänyt. Maalinteko on ollut hankalaa.
Maalinteko on ollut tuskaista. Itselläsi (tehot 0+10) tämä tuska oli ennen loukkaantumista jo aika suuri. Kuinka iso gorilla niskassa hengittää?
Tietysti se on aika iso. Tottakai minun tehtävänäni on maaleja tehdä. Liikaa ei voi kuitenkaan puristaa. Paikkoja on kuitenkin ollut, se on positiivista sinänsä. Seuraavaksi täytyy laittaa niitä paikoista sisään.
Maajoukkuetauko tuli varmasti Ilvekselle hyvään saumaan, että asioita voidaan pohtia rauhassa uudestaa? Mitä tauon aikana voi tehdä?
Kun pelataan paljon, niin aikaa ei jää harjoitteluun juurikaan. Tauot on nimenomaan hyvä paikka harjoitella peliasioita ja hakea juttuja uomiinsa. Voi myös kokeilla uusia kuvioita. Kyllä tauko tuli meille hyvään paikkaan. Myös yksilötasolla saa pari päivää vapaata. Se on myös tärkeää.
Miten vertaat uutta päävalmentajaa Hiitelää erotettuun Juha Pajuojaan? Onko pelitavoissa isoa eroa?
Itse on vielä hieman vaikea sanoa, kun olen ollut sairastuvalla. En ole vielä joukkueen kanssa ollut jäällä. En usko, että se nyt on valmentajasta kiinni. Pelaajista täytyy vaan saada enemmän irti. Jostain se taso on kaivettava esiin.
1€ = 10€ arvosta ilmaiskierroksia ilman kierrätystä!
- Talleta 1€
- Saat heti 50 ilmaiskierrosta Tuohi 1000 -peliin (arvo 0,20€ per kierros)!
- Ei kierrätysvaatimusta!
- Juuso Välimäki: uusi seura
- Aleksander Barkovin viestit julki – näin hän reagoi Tkachukin megasiirtoon
- Ottawa reagoi heti: jättikauppa NHL:ssä – yllättävä suomalaislahjakkuus osana!
- Jarmo Kekäläinen myi tähtipelaajansa NHL:ssä – vastustajan fanit raivona hurjasta vastikkeesta
- Tappara menetti huippulupauksensa – siirto Kanadaan varmistui, NHL varaus edessä
- Nyt se varmistui – Edmontonin kohuhankinta on julki!
- Nyt tapahtuu: Leijonat-tähdestä voi tulla kauppatavaraa NHL:ssä – yllättävä siirtoskenaario käynnissä
- Lehtiväite: Tappara saa uuden hyökkääjän – siirto nyt varmistunut
- Kärpissä flopannut NHL-kärkivaraus: uusi seura
- Tappara jäi nuolemaan näppejään – Jarmo Kekäläisen NHL-varaus teki valintansa
- IS: Pekka Jormakka vaihtaa seuraa – “En jää odottelemaan”
- Lähteet: Jesperi Kotkaniemeä tarjottu vaihdossa jättipalkkaisesta NHL-hyökkääjästä
- Carolina sai hyvän tarjouksen Jesperi Kotkaniemestä – kaupat luvassa kesällä?
- Ismo Lehkoselta suora arvio – tämä suomalaistähti vaihtaa seuraa NHL:ssä: ”On muuten ottajia”
- IL: HIFK:n suunnitelma paljastui – mukana nimi, joka tunnetaan Suomessa liiankin hyvin
- Liigasta tuttu MM-sankari lähellä kohusiirtoa
- Lehtiväite: Tappara saa uuden hyökkääjän – siirto nyt varmistunut
- Kylmä signaali Ottawalle – toinenkaan NHL-supertähti ei halua pelata seurassa
- Kärpissä flopannut NHL-kärkivaraus: uusi seura
- Tähän NHL-seuraan Patrik Laine olisi halukas siirtämään – vuosipalkka jäisi matalaksi
SuomiKiekko-sivuston haastattelussa on tällä kertaa Ilveksen tähtihyökkääjä Jesse Niinimäki. Mies on tällä hetkellä sairastuvalla polvivamman vuoksi. Haastattelussa Niinimäki myös ruotii Ilveksen surkeaa alkukautta.
Ihan alkuun on udeltava, mikä polvesi tilanne on tällä hetkellä. Ilves on tiedottanut, että kyseessä on sivusidevamma. Mitä muuta voit kertoa?
Siinä on nimen omaan sivusidevamma. Mitään päivämääriä toipuisen suhteen en osaa sanoa. En tiedä aikataulusta. Sitä katsotaan myöhemmin.
Teillä vaihtui valmentaja sanalla sanoen surkeiden esitysten jälkeen. Uskotko, että Hiitelä saa nostettua Ilveksen kurssin?
Pakko se on saada homma käyntiin. Voittoja on vain otettava. Hommia tehdään niin paljon kuin pystytään ja ehditään.
Onko ne lukot nyt siellä henkisellä puolella?
Kyllä mä uskon niin. Ei kai kukaan kesästä niin pahasti ole tasoaan menettänyt fyysisellä puolella. Kyllä ne lukot on siellä henkisellä puolella. Joka jätkästä täytyy saada enemmän irti.
Jos katsotaan ennen maajoukkuetaukoa pelattuja otteluita, niin ainakin näytti siltä, että oikeita elementtejä alkaa löytymään?
Kyllä viime aikoina on pelattu ihan hyviä pelejä, mutta pisteisiin asti ei ole monesti riittänyt. Maalinteko on ollut hankalaa.
Maalinteko on ollut tuskaista. Itselläsi (tehot 0+10) tämä tuska oli ennen loukkaantumista jo aika suuri. Kuinka iso gorilla niskassa hengittää?
Tietysti se on aika iso. Tottakai minun tehtävänäni on maaleja tehdä. Liikaa ei voi kuitenkaan puristaa. Paikkoja on kuitenkin ollut, se on positiivista sinänsä. Seuraavaksi täytyy laittaa niitä paikoista sisään.
Maajoukkuetauko tuli varmasti Ilvekselle hyvään saumaan, että asioita voidaan pohtia rauhassa uudestaa? Mitä tauon aikana voi tehdä?
Kun pelataan paljon, niin aikaa ei jää harjoitteluun juurikaan. Tauot on nimenomaan hyvä paikka harjoitella peliasioita ja hakea juttuja uomiinsa. Voi myös kokeilla uusia kuvioita. Kyllä tauko tuli meille hyvään paikkaan. Myös yksilötasolla saa pari päivää vapaata. Se on myös tärkeää.
Miten vertaat uutta päävalmentajaa Hiitelää erotettuun Juha Pajuojaan? Onko pelitavoissa isoa eroa?
Itse on vielä hieman vaikea sanoa, kun olen ollut sairastuvalla. En ole vielä joukkueen kanssa ollut jäällä. En usko, että se nyt on valmentajasta kiinni. Pelaajista täytyy vaan saada enemmän irti. Jostain se taso on kaivettava esiin.