Erikoishaastattelu: Ilves-tähti Jesse Niinimäki
SuomiKiekko-sivuston haastattelussa on tällä kertaa Ilveksen tähtihyökkääjä Jesse Niinimäki. Mies on tällä hetkellä sairastuvalla polvivamman vuoksi. Haastattelussa Niinimäki myös ruotii Ilveksen surkeaa alkukautta.
Ihan alkuun on udeltava, mikä polvesi tilanne on tällä hetkellä. Ilves on tiedottanut, että kyseessä on sivusidevamma. Mitä muuta voit kertoa?
Siinä on nimen omaan sivusidevamma. Mitään päivämääriä toipuisen suhteen en osaa sanoa. En tiedä aikataulusta. Sitä katsotaan myöhemmin.
Teillä vaihtui valmentaja sanalla sanoen surkeiden esitysten jälkeen. Uskotko, että Hiitelä saa nostettua Ilveksen kurssin?
Pakko se on saada homma käyntiin. Voittoja on vain otettava. Hommia tehdään niin paljon kuin pystytään ja ehditään.
Onko ne lukot nyt siellä henkisellä puolella?
Kyllä mä uskon niin. Ei kai kukaan kesästä niin pahasti ole tasoaan menettänyt fyysisellä puolella. Kyllä ne lukot on siellä henkisellä puolella. Joka jätkästä täytyy saada enemmän irti.
Jos katsotaan ennen maajoukkuetaukoa pelattuja otteluita, niin ainakin näytti siltä, että oikeita elementtejä alkaa löytymään?
Kyllä viime aikoina on pelattu ihan hyviä pelejä, mutta pisteisiin asti ei ole monesti riittänyt. Maalinteko on ollut hankalaa.
Maalinteko on ollut tuskaista. Itselläsi (tehot 0+10) tämä tuska oli ennen loukkaantumista jo aika suuri. Kuinka iso gorilla niskassa hengittää?
Tietysti se on aika iso. Tottakai minun tehtävänäni on maaleja tehdä. Liikaa ei voi kuitenkaan puristaa. Paikkoja on kuitenkin ollut, se on positiivista sinänsä. Seuraavaksi täytyy laittaa niitä paikoista sisään.
Maajoukkuetauko tuli varmasti Ilvekselle hyvään saumaan, että asioita voidaan pohtia rauhassa uudestaa? Mitä tauon aikana voi tehdä?
Kun pelataan paljon, niin aikaa ei jää harjoitteluun juurikaan. Tauot on nimenomaan hyvä paikka harjoitella peliasioita ja hakea juttuja uomiinsa. Voi myös kokeilla uusia kuvioita. Kyllä tauko tuli meille hyvään paikkaan. Myös yksilötasolla saa pari päivää vapaata. Se on myös tärkeää.
Miten vertaat uutta päävalmentajaa Hiitelää erotettuun Juha Pajuojaan? Onko pelitavoissa isoa eroa?
Itse on vielä hieman vaikea sanoa, kun olen ollut sairastuvalla. En ole vielä joukkueen kanssa ollut jäällä. En usko, että se nyt on valmentajasta kiinni. Pelaajista täytyy vaan saada enemmän irti. Jostain se taso on kaivettava esiin.
1€ = 10€ arvosta ilmaiskierroksia ilman kierrätystä!
- Talleta 1€
- Saat heti 50 ilmaiskierrosta Tuohi 1000 -peliin (arvo 0,20€ per kierros)!
- Ei kierrätysvaatimusta!
- Toronton uudeksi päävalmentajaksi ehdolla kokematon yllätysnimi!
- NHL-voimahyökkääjä ripustaa hokkarit naulaan – 1177 NHL-ottelun ura päätökseen
- Kaikki puhuvat Gavin McKennasta – superlupaus murskasi odotukset NHL-testeissä
- Jarmo Kekäläinen yritti hankkia NHL-supertähden – nyt tapahtui iso käänne!
- Miten Teemu Pulkkinen valittiin Suomen maajoukkueeseen? Näin Raimo Helminen vastaa MTV:lle
- Jokerien mestarihyökkääjä lähtee – yllättävä uusi osoite!
- Uusi Liiga-pomo pisti heti tuulemaan – NHL:ssä pelannut hyökkääjä sisään!
- Nyt jäi luu käteen – Tapparan himoitsema hyökkääjä rustasi NHL-diilin!
- NHL jakoi arvostetun palkinnon – tämä mies vei ”Aleksander Barkov -pystin”
- TPS kiinnitti maajoukkuehyökkääjän – alla MVP-kausi mestarijoukkueessa
- Patrik Laineen vaimo jätti tunteikkaat hyvästit – ”Eniten jään kaipaamaan…”
- Patrik Laineesta tipahti järisyttävä huhu – minimidiilillä supertähden rinnalle!
- Motivaatio loppui – Kärpistä tuttu huippupelaaja lopettaa uransa!
- Tässä on Leijonien kansanjuhlan aikataulut, tapahtumapaikka ja tv-tiedot
- Huima kattaus! Tässä Leijonien MM-kultajuhlien esiintyjät
- Sopimus julki – KooKoon pikakiituri siirtyy toiseen Liiga-seuraan!
- Leijonien MM-finaali muuttui tuomarishow’ksi – Ville Nieminen ei säästellyt sanojaan!
- Kulisseissa käytiin kovat keskustelut – Ilves repi tehohyökkääjän sopimuksen!
- Aleksander Barkovin temppu sai NHL-tähden haukkomaan henkeään: ”Sairainta, mitä olen nähnyt”
- Liiga-seura pelaajakaupoilla – haaviin CHL-mestari: ”Iso potentiaali”
SuomiKiekko-sivuston haastattelussa on tällä kertaa Ilveksen tähtihyökkääjä Jesse Niinimäki. Mies on tällä hetkellä sairastuvalla polvivamman vuoksi. Haastattelussa Niinimäki myös ruotii Ilveksen surkeaa alkukautta.
Ihan alkuun on udeltava, mikä polvesi tilanne on tällä hetkellä. Ilves on tiedottanut, että kyseessä on sivusidevamma. Mitä muuta voit kertoa?
Siinä on nimen omaan sivusidevamma. Mitään päivämääriä toipuisen suhteen en osaa sanoa. En tiedä aikataulusta. Sitä katsotaan myöhemmin.
Teillä vaihtui valmentaja sanalla sanoen surkeiden esitysten jälkeen. Uskotko, että Hiitelä saa nostettua Ilveksen kurssin?
Pakko se on saada homma käyntiin. Voittoja on vain otettava. Hommia tehdään niin paljon kuin pystytään ja ehditään.
Onko ne lukot nyt siellä henkisellä puolella?
Kyllä mä uskon niin. Ei kai kukaan kesästä niin pahasti ole tasoaan menettänyt fyysisellä puolella. Kyllä ne lukot on siellä henkisellä puolella. Joka jätkästä täytyy saada enemmän irti.
Jos katsotaan ennen maajoukkuetaukoa pelattuja otteluita, niin ainakin näytti siltä, että oikeita elementtejä alkaa löytymään?
Kyllä viime aikoina on pelattu ihan hyviä pelejä, mutta pisteisiin asti ei ole monesti riittänyt. Maalinteko on ollut hankalaa.
Maalinteko on ollut tuskaista. Itselläsi (tehot 0+10) tämä tuska oli ennen loukkaantumista jo aika suuri. Kuinka iso gorilla niskassa hengittää?
Tietysti se on aika iso. Tottakai minun tehtävänäni on maaleja tehdä. Liikaa ei voi kuitenkaan puristaa. Paikkoja on kuitenkin ollut, se on positiivista sinänsä. Seuraavaksi täytyy laittaa niitä paikoista sisään.
Maajoukkuetauko tuli varmasti Ilvekselle hyvään saumaan, että asioita voidaan pohtia rauhassa uudestaa? Mitä tauon aikana voi tehdä?
Kun pelataan paljon, niin aikaa ei jää harjoitteluun juurikaan. Tauot on nimenomaan hyvä paikka harjoitella peliasioita ja hakea juttuja uomiinsa. Voi myös kokeilla uusia kuvioita. Kyllä tauko tuli meille hyvään paikkaan. Myös yksilötasolla saa pari päivää vapaata. Se on myös tärkeää.
Miten vertaat uutta päävalmentajaa Hiitelää erotettuun Juha Pajuojaan? Onko pelitavoissa isoa eroa?
Itse on vielä hieman vaikea sanoa, kun olen ollut sairastuvalla. En ole vielä joukkueen kanssa ollut jäällä. En usko, että se nyt on valmentajasta kiinni. Pelaajista täytyy vaan saada enemmän irti. Jostain se taso on kaivettava esiin.