Suikkanen: Hieno taistelu joukkueelta
Pelicans-luotsi Kai Suikkanen oli syystäkin onnellinen mies 3-1-voittoon päättyneen JYP-ottelun jälkeen. Suikkanen oli erittäin tyytyväinen varsinkin joukkueen taistelevaan peli-ilmeeseen.
– Erittäin hieno voitto ja loistava taistelu joukkueelta. Teemana oli, että puolustuspään kautta taistellaan voitosta ja siinä onnistuttiin. Ekassa erässä kaverilla oli paljon paikkoja, mutta toisessa erässä päästiin omaan tekemiseen. Pystyttiin pelaamaan kiekollisesti, Suikkanen summasi ottelua.
– Viimeinen erä oli todella fiksua pelaamista johtoasemassa. Meillä on ollut ongelmana oppia voittamaan näitä pelejä. Pirun onnellisia ollaan voitosta, Suikkanen jatkoi.
Pelicans sai kuitenkin hieman jobin postia ottelussa, kun Tommi Paakkolanvaara loukkaantui Miika Lahden taklauksesta. Lahti sai tempustaan ulosajon. Vielä ei ole tiedossa, onko edessä kuinka pitkä sairausloma.
– Kuten sanottua niin lääkäri en ole. Siellä se mies makasi kopissa ja oli saanut aika kovan taklauksen päähän, Suikkanen kommentoi Paakkolanvaaran tilannetta.
1€ = 10€ arvosta ilmaiskierroksia ilman kierrätystä!
- Talleta 1€
- Saat heti 50 ilmaiskierrosta Tuohi 1000 -peliin (arvo 0,20€ per kierros)!
- Ei kierrätysvaatimusta!
- Doug Sheddenin valmennustiimi vahvistuu jo toisella suomalaisnimellä
- NHL:ssä pyöräytettiin vaihtokauppa – Jarmo Kekäläiseltä iso peliliike!
- Nuorten Leijonien kokoonpano kesän leirille selvillä – tässä otteluohjelma
- NHL:ssä uusi valmentajanimitys – tässä Vegasin seuraava päävalmentaja!
- Rikard Grönborgin Tre Kronor päätyi poikkeukselliseen ratkaisuun
- NHL:ään varattu pakkilupaus jätti Kärpät – uusi seura selvisi
- Leijonien MM-kultasankareille oma postimerkki – katso kuva!
- NHL-jättiläinen löysi uuden päävalmentajan – tuttu mies palaa Torontoon
- Jokereille jättimäinen takaisku – tähtihankinta leikkauspöydälle!
- CHL-kausi 2026-27: Joukkueet, ottelut, tulokset, tv
- Matthew Tkachukin haukkunut pelaaja sai lähtöpassit Floridasta – ”Voiko olla sattumaa?”
- Kova kaappaus: Leijonien kultavahti palaa Liigaan!
- Urheilucast: Jokerit teki hurjan naarauksen – haaviin Liigan parhaana palkittu puolustaja!
- Jarmo Kekäläinen NHL-tähtisentterin perässä – Antti Mäkinen: ”Mä tiedän”
- Suuri suru: MM-kultahyökkääjä kuollut äkillisesti – takana yli 600 NHL-ottelua
- VB: Liiga-seura naarasi vahvistuksen Pohjois-Amerikasta – pelannut Suomessa ennenkin
- Leevi Teissala löysi uuden joukkueen!
- Liiga-seuran ykköstähti tähtäsi NHL:ään – nyt päätös on lopullinen
- HIFK purki hyökkääjänsä sopimuksen yllättäen – siirto Kärppiin tuli nyt julki
- Jesperi Kotkaniemi sai vuolaat kehut venäläistähdeltä – ”Ei voi korostaa liikaa”
Pelicans-luotsi Kai Suikkanen oli syystäkin onnellinen mies 3-1-voittoon päättyneen JYP-ottelun jälkeen. Suikkanen oli erittäin tyytyväinen varsinkin joukkueen taistelevaan peli-ilmeeseen.
– Erittäin hieno voitto ja loistava taistelu joukkueelta. Teemana oli, että puolustuspään kautta taistellaan voitosta ja siinä onnistuttiin. Ekassa erässä kaverilla oli paljon paikkoja, mutta toisessa erässä päästiin omaan tekemiseen. Pystyttiin pelaamaan kiekollisesti, Suikkanen summasi ottelua.
– Viimeinen erä oli todella fiksua pelaamista johtoasemassa. Meillä on ollut ongelmana oppia voittamaan näitä pelejä. Pirun onnellisia ollaan voitosta, Suikkanen jatkoi.
Pelicans sai kuitenkin hieman jobin postia ottelussa, kun Tommi Paakkolanvaara loukkaantui Miika Lahden taklauksesta. Lahti sai tempustaan ulosajon. Vielä ei ole tiedossa, onko edessä kuinka pitkä sairausloma.
– Kuten sanottua niin lääkäri en ole. Siellä se mies makasi kopissa ja oli saanut aika kovan taklauksen päähän, Suikkanen kommentoi Paakkolanvaaran tilannetta.