Potkut saanut Kari Heikkilä: "Lähden nyt Suomeen – haluan valmentaa"
Nyt olisi suomalainen huippuvalmentaja vapailla markkinoilla!
Dinamo Minskistä saaduista potkuista huolimatta Kari Heikkilä on varmasti kovaa valuuttaa, sillä miehen CV:stä löytyy mitaleita niin SM-liigasta kuin KHL:stä sekä rutkasti kokemusta kovista pesteistä.
Heikkilä ei edes mieti hengähdystaukoa, sillä palo valmentamiseen on kova.
– Totta kai olen pettynyt, että en saa enää valmentaa Dinamoa, mutta sellaista valmentaminen on. Potkut kuuluvat tähän ammattiin. Jokainen valmentaja haluaa antaa kaikkensa ja tehdä työnsä – joskus se onnistuu ja joskus ei, Heikkilä sanoo RIA Novostille.
Heikkilä suuntaa ensin kotimaahansa ja tutkailee uusia mahdollisuuksia. KHL on edelleen vaihtoehto, mutta toisaalta Heikkilä voidaan nähdä myös SM-liigassa. Tulevat tarjoukset ratkaisevat.
– Lähden nyt Suomeen ja sen näemme mitä tapahtuu jatkossa. Totta kai minua kiinnostaa KHL:ssä valmentaminen jatkossa. Olen toiminut päävalmentajana jo 18 vuotta. En tarvitse taukoa, vaikka sain potkut Dinamosta. Olinhan varautunut valmentamaan koko kauden. Yksi asia on varmaa: potkuista huolimatta haluan valmentaa, mutta missä ja mitä joukkuetta – se jää nähtäväksi.
Heikkilä on jättämässä (lue uutinen) pestinsä myös Valko-Venäjän maajoukkueen pääkäskijänä.
LUE MYÖS:
1€ = 10€ arvosta ilmaiskierroksia ilman kierrätystä!
- Talleta 1€
- Saat heti 50 ilmaiskierrosta Tuohi 1000 -peliin (arvo 0,20€ per kierros)!
- Ei kierrätysvaatimusta!
- Teemu Selänne yllätti – osti jääkiekkoseuran
- Jarmo Kekäläinen ei pysähdy NHL:ssä – Buffalossa sinetöitiin uusi jättidiili
- Carolinalta yllätysdiili – suomalaisen NHL-pelaajan tilanne kääntyi päälaelleen
- Jarmo Kekäläinen pyöräytti jälleen jättikaupan – tähtihyökkääjä vaihtaa maisemaa!
- Jesse Puljujärven ympärillä kuhisee NHL:ssä – sisäpiiritoimittajalta iso paljastus
- MM-sankari perusteli kohupäätöstään – tienaa KHL:ssä jättipalkkaa
- Lukon pitkäaikainen tehomies lähtee – tässä uusi seura: ”Halusin kokeilla jotain uutta”
- Juuso Välimäki: uusi seura
- Aleksander Barkovin viestit julki – näin hän reagoi Tkachukin megasiirtoon
- Ottawa reagoi heti: jättikauppa NHL:ssä – yllättävä suomalaislahjakkuus osana!
- IS: Pekka Jormakka vaihtaa seuraa – “En jää odottelemaan”
- Carolina sai hyvän tarjouksen Jesperi Kotkaniemestä – kaupat luvassa kesällä?
- Lehtiväite: Tappara saa uuden hyökkääjän – siirto nyt varmistunut
- Kärpissä flopannut NHL-kärkivaraus: uusi seura
- IL: HIFK:n suunnitelma paljastui – mukana nimi, joka tunnetaan Suomessa liiankin hyvin
- Liigasta tuttu MM-sankari lähellä kohusiirtoa
- Kylmä signaali Ottawalle – toinenkaan NHL-supertähti ei halua pelata seurassa
- Tähän NHL-seuraan Patrik Laine olisi halukas siirtämään – vuosipalkka jäisi matalaksi
- Jättisopimus pöydällä! Jarmo Kekäläinen teki tähtihyökkääjälleen hurjan tarjouksen
- Wiljami Myllylä jatkaa uraansa – uusi seura selvillä
Nyt olisi suomalainen huippuvalmentaja vapailla markkinoilla!
Dinamo Minskistä saaduista potkuista huolimatta Kari Heikkilä on varmasti kovaa valuuttaa, sillä miehen CV:stä löytyy mitaleita niin SM-liigasta kuin KHL:stä sekä rutkasti kokemusta kovista pesteistä.
Heikkilä ei edes mieti hengähdystaukoa, sillä palo valmentamiseen on kova.
– Totta kai olen pettynyt, että en saa enää valmentaa Dinamoa, mutta sellaista valmentaminen on. Potkut kuuluvat tähän ammattiin. Jokainen valmentaja haluaa antaa kaikkensa ja tehdä työnsä – joskus se onnistuu ja joskus ei, Heikkilä sanoo RIA Novostille.
Heikkilä suuntaa ensin kotimaahansa ja tutkailee uusia mahdollisuuksia. KHL on edelleen vaihtoehto, mutta toisaalta Heikkilä voidaan nähdä myös SM-liigassa. Tulevat tarjoukset ratkaisevat.
– Lähden nyt Suomeen ja sen näemme mitä tapahtuu jatkossa. Totta kai minua kiinnostaa KHL:ssä valmentaminen jatkossa. Olen toiminut päävalmentajana jo 18 vuotta. En tarvitse taukoa, vaikka sain potkut Dinamosta. Olinhan varautunut valmentamaan koko kauden. Yksi asia on varmaa: potkuista huolimatta haluan valmentaa, mutta missä ja mitä joukkuetta – se jää nähtäväksi.
Heikkilä on jättämässä (lue