Haastattelu: Kazanin kultaleijona Jarkko Immonen
Ak Bars Kazanin Jarkko Immonen kertoi SuomiKiekko.com-sivuston haastattelussa, että sekä yksilö- ja joukkuetasolla on vielä paljon parannettavaa, mikäli ”jääkarhut” aikoo KHL:n finaaleihin tällä kaudella. Immosen oma rooli Kazanissa on erikoistilanteissa ollut lähinnä alivoimalla.
Kuinka kausi on lähtenyt käyntiin Ak Bars Kazanissa KHL:ssä?
Vähän vaihtelevasti. Välillä on mennyt hyvin, välillä heikommin. Sama tilanne on ollut koko joukkueella, että ei olla saatu sellaista tasaista menemistä. Se on vähän vielä hakemista ja totutellaan vähän, mutta kyllä se siitä.
Onko joukkueessa tapahtunut paljon muutoksia viime kaudesta?
Meille on jo tullut kesken kauden neljä uutta pelaajaa, ja tietenkin uusi valmentaja tuli täksi kaudeksi ja systeemi vähän muuttui. Ei mitään mullistavaa, mutta ei ole vielä päästy sille tasolle mille haluttaisiin.
Millainen on roolisi seurajoukkueessa tällä kaudella? Oletko pelannut kärkiminuutteja ja erikoistilanteita?
Enemmän on ollut av-peliä kuin ”yyveetä”. Meillä on ketjutkin elänyt aika paljon. Jonkun verran sitä ylivoimaakin on tullut, mutta siellä pelaa aika moni muukin.
Paljon puhutaan, että Venäjällä hallissa menee hyvin, mutta kentän ulkopuolella on aika vähän tekemistä. Olet muutaman vuoden siellä viettänyt, niin minkälainen on elämä kentän ulkopuolella?
No kyllä paljon kotona tulee oltua. Kazan on kyllä ihan kiva paikka, ei nyt mitään ihmeitä; syömässä ja kaupungilla tulee käytyä, mutta ei kovin paljoa. Kotona ollaan paljon ja katsellaan elokuvia.
Haastattelu: Kai Lintinen
1€ = 10€ arvosta ilmaiskierroksia ilman kierrätystä!
- Talleta 1€
- Saat heti 50 ilmaiskierrosta Tuohi 1000 -peliin (arvo 0,20€ per kierros)!
- Ei kierrätysvaatimusta!
- Tapparalle kova takaisku – tehopuolustaja jättää Liigan
- Florida Panthers vahvistuu 700 NHL-pelin veteraanilla
- Kultaleijona pyörsi lopettamispuheensa – KSML: Etsii seuraa Liigasta
- NHL-tähdiltä yllättävä aluevaltaus – vastassa toisen lajin Suomen mestareita
- Sisäpiiritieto: Rasmus Ristolainen lähellä siirtoa NHL:ssä – neuvottelut käynnissä
- Pikaoharit tehnyt Juuso Välimäki sai SHL-seuran raivoihinsa: ”Olemme erittäin pettyneitä”
- Teemu Selänne yllätti – osti jääkiekkoseuran
- Jarmo Kekäläinen ei pysähdy NHL:ssä – Buffalossa sinetöitiin uusi jättidiili
- Carolinalta yllätysdiili – suomalaisen NHL-pelaajan tilanne kääntyi päälaelleen
- Jarmo Kekäläinen pyöräytti jälleen jättikaupan – tähtihyökkääjä vaihtaa maisemaa!
- IS: Pekka Jormakka vaihtaa seuraa – “En jää odottelemaan”
- Carolina sai hyvän tarjouksen Jesperi Kotkaniemestä – kaupat luvassa kesällä?
- Lehtiväite: Tappara saa uuden hyökkääjän – siirto nyt varmistunut
- Kärpissä flopannut NHL-kärkivaraus: uusi seura
- IL: HIFK:n suunnitelma paljastui – mukana nimi, joka tunnetaan Suomessa liiankin hyvin
- Liigasta tuttu MM-sankari lähellä kohusiirtoa
- Kylmä signaali Ottawalle – toinenkaan NHL-supertähti ei halua pelata seurassa
- Tähän NHL-seuraan Patrik Laine olisi halukas siirtämään – vuosipalkka jäisi matalaksi
- Jättisopimus pöydällä! Jarmo Kekäläinen teki tähtihyökkääjälleen hurjan tarjouksen
- Wiljami Myllylä jatkaa uraansa – uusi seura selvillä
Ak Bars Kazanin Jarkko Immonen kertoi SuomiKiekko.com-sivuston haastattelussa, että sekä yksilö- ja joukkuetasolla on vielä paljon parannettavaa, mikäli ”jääkarhut” aikoo KHL:n finaaleihin tällä kaudella. Immosen oma rooli Kazanissa on erikoistilanteissa ollut lähinnä alivoimalla.
Kuinka kausi on lähtenyt käyntiin Ak Bars Kazanissa KHL:ssä?
Vähän vaihtelevasti. Välillä on mennyt hyvin, välillä heikommin. Sama tilanne on ollut koko joukkueella, että ei olla saatu sellaista tasaista menemistä. Se on vähän vielä hakemista ja totutellaan vähän, mutta kyllä se siitä.
Onko joukkueessa tapahtunut paljon muutoksia viime kaudesta?
Meille on jo tullut kesken kauden neljä uutta pelaajaa, ja tietenkin uusi valmentaja tuli täksi kaudeksi ja systeemi vähän muuttui. Ei mitään mullistavaa, mutta ei ole vielä päästy sille tasolle mille haluttaisiin.
Millainen on roolisi seurajoukkueessa tällä kaudella? Oletko pelannut kärkiminuutteja ja erikoistilanteita?
Enemmän on ollut av-peliä kuin ”yyveetä”. Meillä on ketjutkin elänyt aika paljon. Jonkun verran sitä ylivoimaakin on tullut, mutta siellä pelaa aika moni muukin.
Paljon puhutaan, että Venäjällä hallissa menee hyvin, mutta kentän ulkopuolella on aika vähän tekemistä. Olet muutaman vuoden siellä viettänyt, niin minkälainen on elämä kentän ulkopuolella?
No kyllä paljon kotona tulee oltua. Kazan on kyllä ihan kiva paikka, ei nyt mitään ihmeitä; syömässä ja kaupungilla tulee käytyä, mutta ei kovin paljoa. Kotona ollaan paljon ja katsellaan elokuvia.
Haastattelu: Kai Lintinen