Blues-valmentaja: "Maalin pelejä nämä ovat"
Blues taipui sunnuntaina Lukolle 0-2-lukemin Raumalla. Ottelusarja on nyt 1-1, kun Blues puolestaan oli lauantaina parempi 1-0-voitolla. Ratkaiseva kolmas ottelu pelataan tiistaina. Voittaja saa vastaansa puolivälierissä KalPan.
Bluesin kakkosvalmentaja Mikko Saarinen ei osannut sunnuntain peliin olla liian tyytymätön. Peli oli hänen mielestä tiukkaa, kuten playoffseissa kuuluukin.
– Maalin pelejä nämä ovat. Hyvää fyysisyyttä ja tunnettakin oli pelissä. Joka sentistä tapellaan ja silloin kentällä sattuu ja tapahtuu. Hetkestä pitää nauttia. Kaksi hyvää tapahtumaa on ollut ja tiistaina matka jatkuu, Saarinen kertoi YLEn haastattelussa.
Maalinteko on ollut molemmille joukkueilla vaikeaa, ja siinä onnistumista Saarinen peräänkuuluttaa joukkueeltaan.
– Olemme näissä kahdessa pelissä tehneet vain yhden maalin, joten siihen meidän pitää saada yksi pykälä lisää. Pelimme tuottaa painetta Lukon päähän ja saamme paikkojakin. Vielä maalin eteen lisää tehokkuutta, niin se auttaa meitä, Saarinen summaa.
LUE MYÖS:
1€ = 10€ arvosta ilmaiskierroksia ilman kierrätystä!
- Talleta 1€
- Saat heti 50 ilmaiskierrosta Tuohi 1000 -peliin (arvo 0,20€ per kierros)!
- Ei kierrätysvaatimusta!
- NHL:n avauskierros ohi – nämä kolme suomalaista varattiin
- KHL:ään siirtyvä MM-sankarivahti saa tukea maajoukkueesta – kapteeni puolustaa kohupäätöstä
- Lähde: Sebastian Ahon Carolina teki tarjouksen NHL-supertähdestä!
- Suomalaishyökkääjä sai palkinnon vahvasta kaudesta: NHL-sopimus!
- Leijonien tehopuolustajalle tyly uutinen – lähtopassit SHL:ssä: ”Emme näe käyttöä”
- Raju ratkaisu! NHL-supertähti sanoi ei 120 miljoonan dollarin sopimustarjoukselle
- Colorado pisti tuulemaan! Pitkäaikainen tehohyökkääjä myyty
- Tapparalle kova takaisku – tehopuolustaja jättää Liigan
- Florida Panthers vahvistuu 700 NHL-pelin veteraanilla
- Kultaleijona pyörsi lopettamispuheensa – KSML: Etsii seuraa Liigasta
- IS: Pekka Jormakka vaihtaa seuraa – “En jää odottelemaan”
- Carolina sai hyvän tarjouksen Jesperi Kotkaniemestä – kaupat luvassa kesällä?
- Lehtiväite: Tappara saa uuden hyökkääjän – siirto nyt varmistunut
- Kärpissä flopannut NHL-kärkivaraus: uusi seura
- Pikaoharit tehnyt Juuso Välimäki sai SHL-seuran raivoihinsa: ”Olemme erittäin pettyneitä”
- IL: HIFK:n suunnitelma paljastui – mukana nimi, joka tunnetaan Suomessa liiankin hyvin
- Liigasta tuttu MM-sankari lähellä kohusiirtoa
- Kylmä signaali Ottawalle – toinenkaan NHL-supertähti ei halua pelata seurassa
- Kultaleijona pyörsi lopettamispuheensa – KSML: Etsii seuraa Liigasta
- Florida Panthers vahvistuu 700 NHL-pelin veteraanilla
Blues taipui sunnuntaina Lukolle 0-2-lukemin Raumalla. Ottelusarja on nyt 1-1, kun Blues puolestaan oli lauantaina parempi 1-0-voitolla. Ratkaiseva kolmas ottelu pelataan tiistaina. Voittaja saa vastaansa puolivälierissä KalPan.
Bluesin kakkosvalmentaja Mikko Saarinen ei osannut sunnuntain peliin olla liian tyytymätön. Peli oli hänen mielestä tiukkaa, kuten playoffseissa kuuluukin.
– Maalin pelejä nämä ovat. Hyvää fyysisyyttä ja tunnettakin oli pelissä. Joka sentistä tapellaan ja silloin kentällä sattuu ja tapahtuu. Hetkestä pitää nauttia. Kaksi hyvää tapahtumaa on ollut ja tiistaina matka jatkuu, Saarinen kertoi YLEn haastattelussa.
Maalinteko on ollut molemmille joukkueilla vaikeaa, ja siinä onnistumista Saarinen peräänkuuluttaa joukkueeltaan.
– Olemme näissä kahdessa pelissä tehneet vain yhden maalin, joten siihen meidän pitää saada yksi pykälä lisää. Pelimme tuottaa painetta Lukon päähän ja saamme paikkojakin. Vielä maalin eteen lisää tehokkuutta, niin se auttaa meitä, Saarinen summaa.