IS: Espoon Blues on myynnissä!
Sijoittaja Jussi Salonoja haluaa luopua jääkiekon SM-liigassa pelaavasta Espoon Bluesista. Asiasta kertoo Ilta-Sanomat.
Salonoja sanoo laittaneensa viimeisen viiden vuoden aikana Bluesiin yli 10 miljoonaa euroa omaa rahaa.
– Taskuissani on nyt tullut pohja vastaan. Muiden on aika siirtyä ruoriin, joukkue on myynnissä, Salonoja totesi Ilta-Sanomille.
Salonoja on omistajan roolin lisäksi toiminut Bluesin toimitusjohtajana 2001-03. Hän otti saman homman hoidettavakseen uudestaan viime kesänä. Tuolloin ilmoitettiin, että Salonojan tärkeimpiin tehtäviin kuuluu ´seuran talouden tervehdyttäminen sekä omistuspohjan laajentaminen.
Blues on Salonojan aikana saavuttanut SM-liigassa hopeaa 2008 ja 2011.
Linkki Ilta-Sanomien juttuun.
1€ = 10€ arvosta ilmaiskierroksia ilman kierrätystä!
- Talleta 1€
- Saat heti 50 ilmaiskierrosta Tuohi 1000 -peliin (arvo 0,20€ per kierros)!
- Ei kierrätysvaatimusta!
- Nuorten Leijonien kokoonpano kesän leirille selvillä – tässä otteluohjelma
- NHL:ssä uusi valmentajanimitys – tässä Vegasin seuraava päävalmentaja!
- Rikard Grönborgin Tre Kronor päätyi poikkeukselliseen ratkaisuun
- NHL:ään varattu pakkilupaus jätti Kärpät – uusi seura selvisi
- Leijonien MM-kultasankareille oma postimerkki – katso kuva!
- NHL-jättiläinen löysi uuden päävalmentajan – tuttu mies palaa Torontoon
- Jokereille jättimäinen takaisku – tähtihankinta leikkauspöydälle!
- CHL-kausi 2026-27: Joukkueet, ottelut, tulokset, tv
- HIFK jysäytti siirtopommin – Olli Jokisen luottopelaaja palaa Liigaan
- Liiga-kausi 2026-27: Ottelut, joukkueet, tv, info
- Matthew Tkachukin haukkunut pelaaja sai lähtöpassit Floridasta – ”Voiko olla sattumaa?”
- Kova kaappaus: Leijonien kultavahti palaa Liigaan!
- Urheilucast: Jokerit teki hurjan naarauksen – haaviin Liigan parhaana palkittu puolustaja!
- Jarmo Kekäläinen NHL-tähtisentterin perässä – Antti Mäkinen: ”Mä tiedän”
- Suuri suru: MM-kultahyökkääjä kuollut äkillisesti – takana yli 600 NHL-ottelua
- VB: Liiga-seura naarasi vahvistuksen Pohjois-Amerikasta – pelannut Suomessa ennenkin
- Leevi Teissala löysi uuden joukkueen!
- Liiga-seuran ykköstähti tähtäsi NHL:ään – nyt päätös on lopullinen
- Jesperi Kotkaniemi sai vuolaat kehut venäläistähdeltä – ”Ei voi korostaa liikaa”
- Siirtopommi Liigassa – Markus Nutivaara yllättävään osoitteeseen!
Sijoittaja Jussi Salonoja haluaa luopua jääkiekon SM-liigassa pelaavasta Espoon Bluesista. Asiasta kertoo Ilta-Sanomat.
Salonoja sanoo laittaneensa viimeisen viiden vuoden aikana Bluesiin yli 10 miljoonaa euroa omaa rahaa.
– Taskuissani on nyt tullut pohja vastaan. Muiden on aika siirtyä ruoriin, joukkue on myynnissä, Salonoja totesi Ilta-Sanomille.
Salonoja on omistajan roolin lisäksi toiminut Bluesin toimitusjohtajana 2001-03. Hän otti saman homman hoidettavakseen uudestaan viime kesänä. Tuolloin ilmoitettiin, että Salonojan tärkeimpiin tehtäviin kuuluu ´seuran talouden tervehdyttäminen sekä omistuspohjan laajentaminen.
Blues on Salonojan aikana saavuttanut SM-liigassa hopeaa 2008 ja 2011.
Linkki Ilta-Sanomien