IS: Espoon Blues on myynnissä!
Sijoittaja Jussi Salonoja haluaa luopua jääkiekon SM-liigassa pelaavasta Espoon Bluesista. Asiasta kertoo Ilta-Sanomat.
Salonoja sanoo laittaneensa viimeisen viiden vuoden aikana Bluesiin yli 10 miljoonaa euroa omaa rahaa.
– Taskuissani on nyt tullut pohja vastaan. Muiden on aika siirtyä ruoriin, joukkue on myynnissä, Salonoja totesi Ilta-Sanomille.
Salonoja on omistajan roolin lisäksi toiminut Bluesin toimitusjohtajana 2001-03. Hän otti saman homman hoidettavakseen uudestaan viime kesänä. Tuolloin ilmoitettiin, että Salonojan tärkeimpiin tehtäviin kuuluu ´seuran talouden tervehdyttäminen sekä omistuspohjan laajentaminen.
Blues on Salonojan aikana saavuttanut SM-liigassa hopeaa 2008 ja 2011.
Linkki Ilta-Sanomien juttuun.
1€ = 10€ arvosta ilmaiskierroksia ilman kierrätystä!
- Talleta 1€
- Saat heti 50 ilmaiskierrosta Tuohi 1000 -peliin (arvo 0,20€ per kierros)!
- Ei kierrätysvaatimusta!
- Jarmo Kekäläinen teki NHL-draftissa liikkeen, jota kukaan ei nähnyt tulevan – fanit tyrmistyivät
- NHL:ssä jysähti jättikauppa – Vegas Golden Knights myi kovimman maalitykkinsä!
- NHL:n avauskierros ohi – nämä kolme suomalaista varattiin
- KHL:ään siirtyvä MM-sankarivahti saa tukea maajoukkueesta – kapteeni puolustaa kohupäätöstä
- Lähde: Sebastian Ahon Carolina teki tarjouksen NHL-supertähdestä!
- Suomalaishyökkääjä sai palkinnon vahvasta kaudesta: NHL-sopimus!
- Leijonien tehopuolustajalle tyly uutinen – lähtopassit SHL:ssä: ”Emme näe käyttöä”
- Raju ratkaisu! NHL-supertähti sanoi ei 120 miljoonan dollarin sopimustarjoukselle
- Colorado pisti tuulemaan! Pitkäaikainen tehohyökkääjä myyty
- Tapparalle kova takaisku – tehopuolustaja jättää Liigan
- IS: Pekka Jormakka vaihtaa seuraa – “En jää odottelemaan”
- Carolina sai hyvän tarjouksen Jesperi Kotkaniemestä – kaupat luvassa kesällä?
- Lehtiväite: Tappara saa uuden hyökkääjän – siirto nyt varmistunut
- Kärpissä flopannut NHL-kärkivaraus: uusi seura
- Pikaoharit tehnyt Juuso Välimäki sai SHL-seuran raivoihinsa: ”Olemme erittäin pettyneitä”
- IL: HIFK:n suunnitelma paljastui – mukana nimi, joka tunnetaan Suomessa liiankin hyvin
- Florida Panthers vahvistuu 700 NHL-pelin veteraanilla
- Kultaleijona pyörsi lopettamispuheensa – KSML: Etsii seuraa Liigasta
- Liigasta tuttu MM-sankari lähellä kohusiirtoa
- Kylmä signaali Ottawalle – toinenkaan NHL-supertähti ei halua pelata seurassa
Sijoittaja Jussi Salonoja haluaa luopua jääkiekon SM-liigassa pelaavasta Espoon Bluesista. Asiasta kertoo Ilta-Sanomat.
Salonoja sanoo laittaneensa viimeisen viiden vuoden aikana Bluesiin yli 10 miljoonaa euroa omaa rahaa.
– Taskuissani on nyt tullut pohja vastaan. Muiden on aika siirtyä ruoriin, joukkue on myynnissä, Salonoja totesi Ilta-Sanomille.
Salonoja on omistajan roolin lisäksi toiminut Bluesin toimitusjohtajana 2001-03. Hän otti saman homman hoidettavakseen uudestaan viime kesänä. Tuolloin ilmoitettiin, että Salonojan tärkeimpiin tehtäviin kuuluu ´seuran talouden tervehdyttäminen sekä omistuspohjan laajentaminen.
Blues on Salonojan aikana saavuttanut SM-liigassa hopeaa 2008 ja 2011.
Linkki Ilta-Sanomien