KooKoo menettää tähtipuolustajansa – tässä uusi seura
Kuva: All Over Press
KooKoon tähtipuolustaja David Farrance, 25, jatkaa uraansa uusissa maisemissa.
Saksan DEL-sarjasta Kouvolaan viime kesänä siirtynyt tehopuolustaja on solminut vuoden mittaisen sopimuksen KHL:ssä pelaavan Sibirin kanssa.
Farrance pelasi päättyneellä kaudella Liigassa 53 runkosarjapeliä tehoin 2+35=37 ollen KooKoon neljänneksi tehokkain pistemies ja selvästi tehokkain puolustaja.
LUE MYÖS:
1€ = 10€ arvosta ilmaiskierroksia ilman kierrätystä!
- Talleta 1€
- Saat heti 50 ilmaiskierrosta Tuohi 1000 -peliin (arvo 0,20€ per kierros)!
- Ei kierrätysvaatimusta!
- Sveitsi jää taakse – luottosentteri palaa Liigaan
- Iso kala haaviin: Carolina Hurricanes hankki NHL-tähtipuolustajan
- NHL-seura varasi historian pisimmän pelaajan – jopa Zdeno Chara kalpenee rinnalla
- Carolina Hurricanes: jättimäinen takaisku
- San Josen duunarihyökkääjälle 10 miljoonan jättisopimus – ei ole lyönyt läpi edes nelosketjussa
- Nämä Liiga-seurat löivät rahoiksi NHL:n varaustilaisuudessa!
- Jarmo Kekäläinen teki NHL-draftissa liikkeen, jota kukaan ei nähnyt tulevan – fanit tyrmistyivät
- NHL:ssä jysähti jättikauppa – Vegas Golden Knights myi kovimman maalitykkinsä!
- NHL:n avauskierros ohi – nämä kolme suomalaista varattiin
- KHL:ään siirtyvä MM-sankarivahti saa tukea maajoukkueesta – kapteeni puolustaa kohupäätöstä
- IS: Pekka Jormakka vaihtaa seuraa – “En jää odottelemaan”
- Lehtiväite: Tappara saa uuden hyökkääjän – siirto nyt varmistunut
- Pikaoharit tehnyt Juuso Välimäki sai SHL-seuran raivoihinsa: ”Olemme erittäin pettyneitä”
- Kärpissä flopannut NHL-kärkivaraus: uusi seura
- IL: HIFK:n suunnitelma paljastui – mukana nimi, joka tunnetaan Suomessa liiankin hyvin
- Florida Panthers vahvistuu 700 NHL-pelin veteraanilla
- Kultaleijona pyörsi lopettamispuheensa – KSML: Etsii seuraa Liigasta
- Kylmä signaali Ottawalle – toinenkaan NHL-supertähti ei halua pelata seurassa
- Teemu Selänne yllätti – osti jääkiekkoseuran
- Leijonien tehopuolustajalle tyly uutinen – lähtopassit SHL:ssä: ”Emme näe käyttöä”