Suomalaishyökkääjälle karmea pettymys Edmontonissa
Hyökkääjä Teemu Hartikainen ei onnistunut nappaamaan NHL-paikkaa Edmonton Oilersin miehistöstä. Hartikainen oli yksi viidestä pelaajasta, jotka saivat farmikomennuksen sunnuntaina. Kaikkien osoitteeksi tulee AHL:n Oklahoma City Barons. Oilersin NHL-ryhmään jäi suomalaisista hyökkääjä Lennart Petrell.
– Haluan, että hän (Hartikainen) vakiinnuttaa paikkansa ykkösketjun voimahyökkääjänä Oklahoma Cityssä mielummin kuin että hän pelaa NHL:ssa kahdeksan minuuttia nelosketjussa, Edmontonin GM Steve Tambellini perusteli päätöstään paikallisen radioaseman haastattelussa.
Hartikainen aloittaa toista kauttaan rapakon takana. 21-vuotias KalPa-kasvatti pääsi esiintymään viime keväänä 12 NHL-ottelussa. Tambellini uskoo näkevänsä Hartikaisen taas jossain vaiheessa Oilersin NHL-ryhmässä, mutta nyt ei ollut sen aika.
”Hän tulee olemaan merkittävä osa tätä joukkuetta”
– Hän menee alas kehittymään. Tiedän, että hän tulee olemaan merkittävä osa tätä joukkuetta (Oilers). Ei ole huono asia, että hän kehittää peliään Oklahomassa, Tambellini jatkoi. Edmontonin ryhmässä on nyt 27 pelaajaa. Oilersin ei tarvitse tiputtaa enempää miehiä farmiin, sillä ylimääräiset pelaajat laitetaan loukkaantuneiden listalle eli ainakin näillä näkymin Petrell on napannut paikan NHL:sta. Hartikaisen kanssa farmikomennuksen saivat sunnuntaina hyökkääjät Gilbert Brule, Josh Green, Ryan O´Marra ja SM-liigastakin tuttu Ryan Keller. Edmonton aloittaa runkosarjaurakkansa ensi sunnuntaina kotiottelulla Pittsburghia vastaan. //LUE MYÖS:
1€ = 10€ arvosta ilmaiskierroksia ilman kierrätystä!
- Talleta 1€
- Saat heti 50 ilmaiskierrosta Tuohi 1000 -peliin (arvo 0,20€ per kierros)!
- Ei kierrätysvaatimusta!
- Karut luvut Turusta julki: TPS teki jättimäisen tappion
- NHL:ssä rysähti – neljän pelaajan jättitreidi!
- Siirtopommi Liigassa – Markus Nutivaara yllättävään osoitteeseen!
- Urheilucast: Jokerit teki hurjan naarauksen – haaviin Liigan parhaana palkittu puolustaja!
- Stanley Cup -mestari Sebastian Aho soitti Aamulypsyyn ääni käheänä – naurussa oli pitelemistä: ”Kieltämättä vähän huonosti…”
- KalPa teki hurjan taloudellisen tuloksen ja sivalsi kilpailijoita: ”Ei ole liikaa seuroja, jotka…”
- Toimittaja: Tämä mies tyrkyllä John Tortorellan seuraajaksi Vegasissa
- Liiga saa jäädä – TPS-hyökkääjän ensi kauden seura selvillä
- Suuri suru: MM-kultahyökkääjä kuollut äkillisesti – takana yli 600 NHL-ottelua
- Järkyttävä metsästysreissu Venäjällä – 21-vuotias kiekkolupaus ja isoisä kuolivat
- Matthew Tkachukin haukkunut pelaaja sai lähtöpassit Floridasta – ”Voiko olla sattumaa?”
- Kova kaappaus: Leijonien kultavahti palaa Liigaan!
- Kärppien uusi pelaajahankinta lipsahti julki – somevideo ei jätä mitään arvailujen varaan
- Carl Klingberg: uusi Liiga-seura!
- Jarmo Kekäläinen NHL-tähtisentterin perässä – Antti Mäkinen: ”Mä tiedän”
- Urheilucast: Jokerit teki hurjan naarauksen – haaviin Liigan parhaana palkittu puolustaja!
- VB: Liiga-seura naarasi vahvistuksen Pohjois-Amerikasta – pelannut Suomessa ennenkin
- Suuri suru: MM-kultahyökkääjä kuollut äkillisesti – takana yli 600 NHL-ottelua
- Leevi Teissala löysi uuden joukkueen!
- Ässien maalivahti lähtee Liigasta – tässä uusi osoite
Hyökkääjä Teemu Hartikainen ei onnistunut nappaamaan NHL-paikkaa Edmonton Oilersin miehistöstä. Hartikainen oli yksi viidestä pelaajasta, jotka saivat farmikomennuksen sunnuntaina. Kaikkien osoitteeksi tulee AHL:n Oklahoma City Barons. Oilersin NHL-ryhmään jäi suomalaisista hyökkääjä Lennart Petrell.
– Haluan, että hän (Hartikainen) vakiinnuttaa paikkansa ykkösketjun voimahyökkääjänä Oklahoma Cityssä mielummin kuin että hän pelaa NHL:ssa kahdeksan minuuttia nelosketjussa, Edmontonin GM Steve Tambellini perusteli päätöstään paikallisen radioaseman haastattelussa.
Hartikainen aloittaa toista kauttaan rapakon takana. 21-vuotias KalPa-kasvatti pääsi esiintymään viime keväänä 12 NHL-ottelussa. Tambellini uskoo näkevänsä Hartikaisen taas jossain vaiheessa Oilersin NHL-ryhmässä, mutta nyt ei ollut sen aika.