Jääkiekon MM-kisat puhuttavat edelleen – "Tämän osalta kaikki oli erittäin huonosti organisoitu Suomessa"
Helsingissä tänä vuonna järjestetyt jääkiekkoilun MM-kisat olivat järjestelyjen osalta totaalinen floppi.
Itse peli jäi vähemmälle huomiolle lippuskandaalien ja tyhjien katsomojen myötä. Valko-Venäjän kiekkomaajoukkueen puolustaja Oleg Goroshko ei hänkään muistele pelkällä lämmöllä Helsingin MM-järjestäjiä, sillä miehen mukaan ei tarttunut edes matkamuistoja.
– Tämän osalta kaikki oli erittäin huonosti organisoitu Suomessa. Jos verrataan vuotta aiemmin järjestettyihin Slovakian kisoihin, niin Helsingissä ei ollut yhtään mitään. Kaikenlaisia vaaleanpunaisia lippalakkeja ja sinisisä T-paitoja. Aivan kauheata!, Goroshko sanoo Goals.by-sivustolle.
Goroshkolle MM-kisat olivat järjestyksessään toiset. Parhaiten mielessä on ensimmäiset kisat Slovakiassa.
– Vaikkakin tulos oli meillä sama näissä kisoissa, ensimmäinen on jäänyt paremmin mieleen. Slovakiassa olin ensimmäisissä kisoissani ja siinä oli tunnetta. Ne olivat ainutlaatuiset.
LUE MYÖS:
1€ = 10€ arvosta ilmaiskierroksia ilman kierrätystä!
- Talleta 1€
- Saat heti 50 ilmaiskierrosta Tuohi 1000 -peliin (arvo 0,20€ per kierros)!
- Ei kierrätysvaatimusta!
- Tappara menetti huippulupauksensa – siirto Kanadaan varmistui, NHL varaus edessä
- Nyt se varmistui – Edmontonin kohuhankinta on julki!
- Nyt tapahtuu: Leijonat-tähdestä voi tulla kauppatavaraa NHL:ssä – yllättävä siirtoskenaario käynnissä
- Lehtiväite: Tappara saa uuden hyökkääjän – siirto nyt varmistunut
- Kärpissä flopannut NHL-kärkivaraus: uusi seura
- Tappara jäi nuolemaan näppejään – Jarmo Kekäläisen NHL-varaus teki valintansa
- Wiljami Myllylä jatkaa uraansa – uusi seura selvillä
- Kiekkomaailma ällistyi: suomalainen NHL-legenda valittiin Hockey Hall of Fameen – “Melkoinen yllätys”
- Kylmä signaali Ottawalle – toinenkaan NHL-supertähti ei halua pelata seurassa
- IS: Pekka Jormakka vaihtaa seuraa – “En jää odottelemaan”
- IS: Pekka Jormakka vaihtaa seuraa – “En jää odottelemaan”
- Lähteet: Jesperi Kotkaniemeä tarjottu vaihdossa jättipalkkaisesta NHL-hyökkääjästä
- Carolina sai hyvän tarjouksen Jesperi Kotkaniemestä – kaupat luvassa kesällä?
- Ismo Lehkoselta suora arvio – tämä suomalaistähti vaihtaa seuraa NHL:ssä: ”On muuten ottajia”
- Liigasta tuttu MM-sankari lähellä kohusiirtoa
- IL: HIFK:n suunnitelma paljastui – mukana nimi, joka tunnetaan Suomessa liiankin hyvin
- Tähän NHL-seuraan Patrik Laine olisi halukas siirtämään – vuosipalkka jäisi matalaksi
- Kylmä signaali Ottawalle – toinenkaan NHL-supertähti ei halua pelata seurassa
- Jättisopimus pöydällä! Jarmo Kekäläinen teki tähtihyökkääjälleen hurjan tarjouksen
- Jukurit-vahti ulos Liigasta – tässä uusi joukkue
Helsingissä tänä vuonna järjestetyt jääkiekkoilun MM-kisat olivat järjestelyjen osalta totaalinen floppi.
Itse peli jäi vähemmälle huomiolle lippuskandaalien ja tyhjien katsomojen myötä. Valko-Venäjän kiekkomaajoukkueen puolustaja Oleg Goroshko ei hänkään muistele pelkällä lämmöllä Helsingin MM-järjestäjiä, sillä miehen mukaan ei tarttunut edes matkamuistoja.
– Tämän osalta kaikki oli erittäin huonosti organisoitu Suomessa. Jos verrataan vuotta aiemmin järjestettyihin Slovakian kisoihin, niin Helsingissä ei ollut yhtään mitään. Kaikenlaisia vaaleanpunaisia lippalakkeja ja sinisisä T-paitoja. Aivan kauheata!, Goroshko sanoo Goals.by-sivustolle.
Goroshkolle MM-kisat olivat järjestyksessään toiset. Parhaiten mielessä on ensimmäiset kisat Slovakiassa.
– Vaikkakin tulos oli meillä sama näissä kisoissa, ensimmäinen on jäänyt paremmin mieleen. Slovakiassa olin ensimmäisissä kisoissani ja siinä oli tunnetta. Ne olivat ainutlaatuiset.